مدیرعامل پلی استیشن: تعدیل نیروی استودیوی بانجی اقدامی ضروری بود | موبوگیم

روز پنجشنبه، استودیوی بانجی از تعدیل نیرو در این شرکت خبر داد؛ یا آن‌طور که خودشان نامیدند، اقدام به کاهش نیروی کار کردند. با این حال، به دنبال این اعلامیه، یادداشتی از سوی هرمن هالست، مدیرعامل پلی استیشن، در رابطه با تعدیل نیروی بانجی منتشر شد.

در این یادداشت، هالست تایید می‌کند که بیشتر اعضای تیم Destiny و برخی از اعضای تیم Marathon کنار گذاشته شده‌اند. همچنین گفته شده است که تعدیل نیرو در میان سایر تیم‌های سونی که از عملیات بانجی پشتیبانی می‌کنند نیز صورت گرفته است. با این حال، آمار دقیقی از تعداد افراد اخراجی ارائه نشد.

هالست در پیام خود به شرکت، مشخص کرد که کدام تیم‌ها تحت تاثیر این تعدیل نیرو در بانجی قرار گرفته‌اند. او همچنین این خبر را دردناک توصیف کرد و گفت که این تصمیم پس از بحث‌های گسترده و بررسی‌های دقیق اتخاذ شده است. او افزود که این تغییرات برای هم‌راستا کردن منابع استودیو با اولویت‌های فعلی و اهداف بلندمدت آن ضروری بوده است.

متن کامل یادداشت هالست به کارکنان به شرح زیر است:

تیم عزیز،

امروز می‌خواهم خبر دشواری را درباره بانجی با شما در میان بگذارم.

ما تصمیم گرفته‌ایم نیروی کار بانجی را کاهش دهیم که این موضوع بر تعداد قابل توجهی از کارمندان، از جمله بیشتر اعضای تیم Destiny و برخی از اعضای تیم Marathon تاثیر می‌گذارد. همچنین کاهش نیرو در سراسر تیم‌های شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی (SIE) که از عملیات بانجی پشتیبانی می‌کنند، صورت می‌گیرد. به افرادی که در بانجی و SIE تحت تاثیر این تصمیم قرار گرفته‌اند، امروز اطلاع داده می‌شود.

این خبر دردناکی است، به ویژه برای همکاران مستعدی که موقعیت شغلی آن‌ها حذف شده است. این تصمیم پس از بحث‌های گسترده و بررسی دقیق گرفته شده است و من می‌خواهم توضیحاتی درباره چگونگی رسیدن به این نقطه ارائه دهم. طی چند ماه گذشته، به همراه مدیران بانجی، ما جهت‌گیری بلندمدت استودیو، اولویت‌های توسعه، نیازهای منابع و نقش آن در استراتژی جامع‌تر پورتفولیوی خود را بررسی کردیم. ما گزینه‌های مختلفی را ارزیابی کردیم تا اینکه به این نتیجه رسیدیم که کاهش نیرو برای هم‌راستا کردن منابع استودیو با اولویت‌های فعلی و اهداف بلندمدتش ضروری است.

همان‌طور که بانجی اخیرا در به‌روزرسانی Destiny 2 اعلام کرد، این استودیو پس از انتشار آخرین به‌روزرسانی محتواییِ لایو-سرویس این بازی، سفر جدیدی را آغاز کرده است. دستاوردهای بانجی با بازی Destiny در دهه گذشته واقعا چشمگیر بوده است. این مجموعه اثری ماندگار بر بازیکنان و صنعت گیم به جا گذاشته و هر کسی که در موفقیت آن نقش داشته، باید به آنچه خلق کرده است، افتخار کند.

بازی Marathon همچنان بخش مهمی از پورتفولیوی ماست و ما به حمایت از تیم توسعه در راستای ساختار قدرتمندی که در فصل‌های ۱ و ۲ بنا شده و همچنین تلاش‌های آن‌ها برای طی کردن مراحل اولیه توسعه پروژه‌های آینده، ادامه خواهیم داد. اگرچه برای بحث در این مورد هنوز زود است، اما ما نسبت به خلاقیت و فرصت‌های پیش‌رو دلگرم هستیم.

اولویت اصلی ما حمایت از کارمندان آسیب‌دیده در این دوره گذار است. ما در حال ارائه پشتیبانی‌های لازم برای این جابه‌جایی هستیم و در صورت امکان، برای یافتن فرصت‌های شغلی در سطح SIE و شبکه جهانی استودیوهایمان تلاش می‌کنیم.

می‌خواهم صمیمانه از تک‌تک کارمندان تعدیل‌شده به خاطر سخت‌کوشی، خلاقیت و مشارکت‌هایشان در بانجی، SIE و جامعه گسترده‌تر بازی‌های ویدیویی تشکر کنم.

می‌دانم که اخبار امروز نه‌تنها برای کسانی که ما را ترک می‌کنند، بلکه برای همکاران و دوستانی که در کنار ما می‌مانند نیز بسیار دشوار است. لطفا برای هضم این خبر به اندازه کافی به خود زمان بدهید و از یکدیگر حمایت کنید.

از صبوری، انعطاف‌پذیری و حمایت مداوم شما در این دوران سخت سپاسگزارم.

هرمن هالست

مدیرعامل گروه کسب‌وکار استودیوها

منبع: gamefa.com

تیم محتوا

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید