منبع داخلی: ریمیک Devil May Cry 1 در دست ساخت است | موبوگیم
در حالی که کپکام هنوز واکنشی رسمی به شایعات اخیر نشان نداده، یکی از افشاگران شناختهشده صنعت بازی بار دیگر مدعی شده که ریمیک Devil May Cry 1 در دست توسعه قرار دارد
Just Your Average Leaker، منبع داخلیای که بیشتر بهخاطر افشای اطلاعات از بازیهای سگا شناخته میشود، در شبکه اجتماعی X با اشاره به شایعات اخیر فاش کرده که خبر توسعه ریمیک Devil May Cry 1 حقیقت دارد. او همچنین در پستی جداگانه مدعی شد که ساخت این پروژه به مقدار زیادی پیش رفته و مدت قابل توجهای است که در دست ساخت قرار دارد.
این ادعا در حالی مطرح میشود که طی ماههای گذشته، گزارشها و شایعات متعددی درباره احتمال بازگشت نسخه اول این مجموعه در قالب یک ریمیک منتشر شده بود. با این حال، کپکام تاکنون هیچ اطلاعات رسمی در این خصوص ارائه نکرده است.
هماکنون تمامی این اطلاعات در حد یک شایعه اعتبار دارند و تا زمان انتشار جزئیات رسمی از سوی کپکام، نباید آنها را قطعی دانست. البته، تکرار چنین گزارشهایی میتواند نشانهای از بازگشت احتمالی یکی از محبوبترین آثار اکشن تاریخ بازیهای ویدیویی باشد.
منبع: gamefa.com
