رئیس بانجی پس از تعدیل نیروی گسترده از این استودیو جدا شد | موبوگیم

جاستین ترومن، رئیس بانجی، از سمت خود کناره‌گیری کرد. این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که این استودیوی مستقر در واشنگتن، امروز خبر تعدیل گسترده نیروهای خود را رسما تأیید کرد.

تعداد دقیق موقعیت‌های شغلی از دست‌رفته هنوز فاش نشده است، اما شایعات حاکی از آن هستند که این رقم تا ۴۰۰ کارمند می‌رسد که تقریبا معادل نیمی از کل اعضای تیم است.

ترومن کمتر از یک سال پیش جانشین پیت پارسونز، مدیر جنجالی پیشین شده بود، اما در این مدت نتوانست وضعیت و چشم‌انداز شرکت را به طور قابل‌توجهی بهبود بخشد.

این استودیو در اوایل ماه جاری میلادی عملا به کار بازی Destiny 2 پایان داد. از سوی دیگر، بازی Marathon نیز علی‌رغم واکنش‌های اولیه مثبت، نتوانسته است پایگاه بازیکنان چندان بزرگی را به خود جذب کند.

شرکت سونی همچنان به آینده این بازی تیراندازی استخراج‌محور متعهد است، اما با توجه به آمار متزلزل بازیکنان هم‌زمان آن در فروشگاه‌هایی مانند استیم، احیای موفقیت آن نیازمند تلاشی عظیم خواهد بود.

گفته می‌شود پروژه‌های جدیدی در این استودیو در مراحل اولیه پیش‌تولید قرار دارند، هرچند تایید شده است که هیچ یک از آن‌ها Destiny 3 نیستند.

به گفته پل تاسی، خبرنگار نشریه فوربز، پوریا ترکان، تهیه‌کننده سابق استودیوی گوریلا گیمز، برای مدیریت و نجات استودیو وارد عمل شده است. او اکنون ۱۱ سال است که در این شرکت حضور دارد و پیش از این به عنوان نایب‌رئیس بخش عملیات فعالیت می‌کرد.

منبع: gamefa.com

تیم محتوا

جدیدترین اخبار حوزه های متنوع تکنولوژی: موبایل، تبلت، لپ تاپ، رباتیک، سخت افزار، شبکه، گجت، امنیت، نجوم و فضانوردی، سیستم های عامل، اپلیکیشن، بازی، خودرو، لوازم خانگی، معماری، عکاسی ، آینده و …

دیدگاهتان را بنویسید