نینتندو حقوق پایه کارکنانش را ۱۰ درصد افزایش داد | موبوگیم
شونتارو فوروکاوا (Shuntaro Furukawa)، رئیس شرکت نینتندو در جدیدترین جلسه با سهامداران عنوان کرد که حقوق پایه کارکنان شرکت را 10 درصد افزایش داده است.
در دورهای که اکثر شرکتها و کمپانیهای بزرگ دست به تعدیل نیرو زده و کارکنان خود را از کار بیکار میکنند، این غول ژاپنی حرکتی متفاوت و تحسینبرانگیز انجام داده است. نینتندو اخیرا اقدام به افزایش 10 درصدی حقوق پایه کارکنان خود کرده است. رئیس این شرکت در اینباره گفت:
ما سطح حقوق و دستمزد را در حد مناسبی حفظ میکنیم. معتقدیم بسیار مهم است که میزان پرداختیها همواره در سطحی مناسب باقی بماند. در همین راستا، حقوق کارکنان را افزایش دادهایم که شامل افزایش ۱۰ درصدی حقوق پایه نیز میشود.
واضح است که نینتندو سرمایهگذاری روی کارکنان را یکی از عوامل کلیدی موفقیت خود میداند و قصد دارد همچنان با ارائه شرایط کاری و مزایای رقابتی، استعدادهای برتر را جذب و حفظ کند.
منبع: gamefa.com


