زمان احتمالی معرفی و انتشار ریمیک Dino Crisis فاش شد | موبوگیم
طبق ادعای یک منبع معتبر توسعه ریمیک Dino Crisis از سال ۲۰۲۲ آغاز شده است؛ کپکام احتمالاً بازی را در سالهای ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ معرفی میکند.
سالهاست که طرفداران کپکام درباره بازگشت مجموعه Dino Crisis صحبت میکنند؛ برخی میخواهند این شرکت نسخه جدیدی از این سری بسازند، در حالیکه دیگران معتقدند توسعه ریمیک دو نسخه اول رویکرد بهتری است. در حال حاضر، گزینه دوم محتملتر به نظر میرسد، مخصوصاً که ریمیکهای نسخههای کلاسیک سری Resident Evil هم فروش بسیار خوبی را تجربه کردند.
طبق ادعای منبعی به نام immalkwalahi که به اطلاعات منتشر شده توسط Team Biohazard استناد کرده (این گروه قبلاً اطلاعاتی را از بازیهای Until Dawn 2 و Silent Hill فاش کرده است)، کپکام شاید ریمیک نسخه اول Dino Crisis را در سالهای ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ معرفی کند. گفته میشود روند توسعه کامل این پروژه از سال ۲۰۲۲ آغاز شده، اما هنوز هیچ اطلاعاتی درباره زمان انتشارش نداریم.
همچنین بد نیست بدانید که یوشیاکی هیرابایاشی، تهیهکننده مجموعه Resident Evil، اخیراً در گفتگویی با طرفداران از پاسخ دادن به پرسشها مربوط به ریمیک Dino Crisis خودداری کرده، اما در عین حال گفته پاسخ این سوالها را میداند.
اگر کپکام واقعاً ریمیک بازی Dino Crisis (محصول سال ۱۹۹۹) را در سالهای ۲۰۲۸ یا ۲۰۲۹ معرفی کند، احتمالاً زمان عرضه آن حوالی سال ۲۰۳۰ خواهد بود. در حال حاضر برنامه کپکام تا حد زیادی مشخص شده است. این شرکت قصد دارد سال آینده Resident Evil: Code Veronica Remake را منتشر کند و در سال ۲۰۲۸ نیز ریمیک Resident Evil Zero را را در دسترس مخاطبان قرار دهد. علاوه بر این، کپکام همچنان روی بسته الحاقی داستانی Resident Evil Requiem و احتمالاً دهمین نسخه اصلی مجموعه Resident Evil کار میکند.
منبع: gamefa.com


